Description
*****Turcja/Riwiera TureckaAtuty• przy plaży• Wi-Fi w pokojach• Aquapark i zaplecze sportowo-rekreacyjne• centrum SPANaszym zdaniemHotel, gdzie świetnie się bawią i miło spędzają czas dzieci, młodzież, rodzice, dziadkowie. Bez wątpienia każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Od zabawy w Aquaparku przez odpoczynek na plaży po relaks w hotelowym SPA. Do tego kuchnia rozpieszczająca podniebienie i programy animacyjne, dzięki którym ciągle w hotelu coś się dzieje, nie sposób się nudzić!Położenie• przy plaży• ok. 5km do centrum Avsallar• ok. 19km do centrum Alanyi• ok. 44km do Side• ok. 90km do lotniska w Antalyi• ok. 506km do stolicy kraju – AnkaryPlażaPrywatna plaża, piaszczysto-żwirkowa, zlokalizowana przy hotelu. Serwis plażowy darmowy.Do dyspozycji gościBezpłatne – baseny zewnętrzne i wewnętrzne, baseny dla dzieci, Aquapark, jacuzzi, koszykówka, siatkówka plażowa, gimnastyka w wodzie, minigolf, łucznictwo, zumba, tenis stołowy, step, rzutki, muzyka na żywo, karaoke, wieczorki tematyczne, disco, Wi-Fi w pokojach i miejscach wspólnych, 2 korty tenisowe, kino, sauna, łaźnia turecka, centrum fitness, szachy, karty do gry, animacje, kawa turecka.Dodatkowo płatne – oświetlenie kortu tenisowego, sprzęt do tenisa, kino 7D, bilard, kręgle, sporty wodne, szkółka nurkowania, park linowy, centrum SPA, fryzjer, pralnia, telefon, fax, lekarz, centrum handlowe, wypożyczalnia samochodów, automaty z grami, room service, opieka do dziecka.Dla dzieciMini club od 4 do 12 lat, plac zabaw, mini disco.PokojeZakwaterowanie 14:00Wykwaterowanie 12:00Hotel posiada 554 pokoje typu standard, o metrażu ok. 28-33m2. Pokoje posiadają łazienkę z prysznicem i wanną oraz suszarką do włosów, wyposażone są w Wi-Fi, klimatyzację, mini bar, telefon, TV, czajnik, sejf, szafa, lustro. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie, wymiana pościeli raz na 2 dni. Hotel posiada pokoje dla osób niepełnosprawnych.Pokoje ECONOMY – bez balkonu.Udogodnienia• Suszarka• Winda• Czajnik• Minibar• Klimatyzacja• TV• Łóżeczko dla dziecka (na życzenie)• Codzienne sprzątanie• Codzienna wymiana ręczników• Wymiana pościeli co 2 dni• Restauracje ala carte• Sejf w pokoju (darmowy)• Prywatna plaża• Darmowy serwis plażowy• Centrum SPA• Baseny kryte i odkryte• Sklepy na terenie hoteluWyżywienieUltra All InclusivePosiłki podawane w formie otwartego bufetu. Śniadanie (7:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00). Przekąski podawane w określonych godzinach. Opcja Ultra All Inclusive zawiera lokalne oraz niektóre importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Opcja Ultra All Inclusive nie zawiera napoi butelkowanych, świeżo wyciskanych soków, restauracji ala carte (dostępne po wcześniejszej rezerwacji).Dodatkowe informacjeHotel akceptuje karty Visa i Master Card.Hotel nie akceptuje zwierząt.Cena zawiera• Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,• Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).• Bagaż• Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)• Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,• Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,• Podatek Vat,• Ubezpieczenie (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)W przypadku lotów czarterowych (LOT Charters, Bulgarian Air, Enter Air) bagaż podręczny (5 kg) oraz rejestrowany (20 kg) jest w cenie.Cena nie zawiera• Opłat klimatyczno-meldunkowych,• Wycieczek fakultatywnych,• Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,• Transportu (dotyczy oferty z dojazdem własnym)• Ubezpieczenia (dotyczy oferty z dojazdem własnym – możliwość dokupienia w datach pobytu)Dodatkowe ubezpieczenie na wypadek kwarantanny lub izolacjiPomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłegoZachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którymUbezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane zObowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscuZakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu wRamach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryjeDodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniejPrzewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie doLimitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddaniaSię kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, wKtórym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe kosztyZwiązane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowymMiejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytuW ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.Rezerwacje „do potwierdzenia”Oferty, w których pokoje oznaczone są kodem PKT, podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji, zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym (WizzAir, Ryanair, LOT, Correndon) po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych – wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.Bagaż (loty rejsowe)Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych (Ryanair, Wizz Air, LOT – pokoje ze skrótem PKT) cena zawiera jedynie bagaż podręczny:• LOT 8 kg,• Ryanair/Wizzair mały bagaż podręczny (40x30x20 cm)Bagaż rejestrowany jest dodatkowo płatny:• LOT do 23kg (RT) 250 PLN/os• Wizzair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/os; do 32kg (RT) 490 pln/os• Wizz Priority – pierwszeństwo wejścia na pokład + dodatkowa walizka do 10 kg (RT) 190 pln/os• Ryanair do 10 kg (RT) 270 pln/os; do 20kg (RT) 350 pln/osW przypadku lini lotniczej Correndon bagaż podręczny (5 kg) oraz rejestrowany (20 kg) – jest już w cenie.Ważne informacjeZawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.Informacja dla podróżujących z dziećmiInformacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat – Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)Dodatkowe warunki:Od 15marca 2021 r. konieczna jest rejestracja wszystkich podróżujących do Turcji (powyżej 6 roku życia) na mniej niż 72 godziny przed wylotem na stronie https://register.health.gov.tr/ oraz wygenerowanie kodu upoważniającego do podróży.Osoby podróżujące do Polski samolotem – przed dokonaniem odprawy – są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Jak poinformował Główny Inspektorat Sanitarny od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej – w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy.
Kategoria: Wycieczki zagraniczne
Producent:
paliwo do biokominków, lampa dekoracyjna, adidasy terrex, łóżka dla dzieci, uła, arkana kremy, telefon redmi 7, pampers active baby 5, noga łosia, pokrowiec na skuter, żyrandole z drutu, lacoste a touch of pink, nowoczesny zegar, telefon oppo, torty dinozaury, cocoa butter palmers, samochodzik bajka, felgi stalowe
yyyyy